torsdag 24 februari 2011

Sexträffar

I lördags så träffade vi en kvinna som vi hade sex med. Vi har träffat henne några gånger förut men då har hennes man varit med. Det var ganska länge sedan vi träffade någon för att ha sex så det var lite nervöst.

Vi har försökt få tag på en kille sedan i höstas och det har inte varit så enkelt som man kanske kan tro att det ska vara. Vi satte ut en annons på en kontaktsida och fick många svar. Men vi har vissa krav så en del gick ju bort direkt. Vi hittade i alla fall en kille som kändes bra. Men när vi sa att vi ville prata i telefon så försvann han. Han hörde helt enkelt inte av sig mer. Så vi letade reda på en ny kille men även han bangade. Det är så konstigt att någon som man pratat med på telefon, som har sett bilder på en och som säger sig vilja helt plötsligt inte dyker upp när vi stämt träff. Och sedan inte hör av sig.

Vi var rätt deppiga efter det här. Det är ju en känslomässig investering att träffa någon vilt främmande människa för att ha sex med. Det är nervöst, spännande och en massa andra känslor och så jävla dum man känner sig när folk inte dyker upp. Snacka om antiklimax. Så när kvinnan, vi kan kalla henne A, hörde av sig och frågade om vi hade lust att träffa henne så sa vi ja. Självklart.

Jag har lite svårt att benämna mig som bisexuell eller heterosexuell. Jag känner mig inte riktigt hemma i de beskrivningarna. Jag är en kvinna och jag är gift med en man. Men jag har fantasier om kvinnor, jag har haft sex med kvinnor och jag skulle väldigt gärna träffa en tjej som jag skulle kunna bli kär i och utforska sexlivet tillsammans med. Samtidigt som jag älskar min man, njuter av att ha sex med män och gärna har sex med flera män samtidigt. Men det är komplicerat. Den här kvinnan, A, är väldigt trevlig och öppen och lätt att ha sex med. Men hon är väl inte helt och hållet den kvinna jag attraheras mest av. Och det var ett tag sedan jag hade sex med en kvinna. Det spelar egentligen ingen roll om det är en man eller kvinna, när vi träffar någon ny som vi ska ha sex med så är det alltid lite svårt även om det är upphetsande och spännande.

Jag hade fantiserat om att slicka en kvinna samtidigt som min man knullar henne. Men när jag skulle göra det så var det inte så lätt. Jag vet inte riktigt varför. Kanske handlar det om att jag behöver tid. Och så är det väl egentligen alltid. Att man behöver tid när man ska ha sex med någon ny. Tid att lära känna den och att lära känna sig själv tillsammans med denna människa.

Fast det gör mig lite nervös för ikväll ska vi träffa ett par som vi aldrig har träffat förut. De kommer hem till oss och vi ska bjuda på middag. Kanske kommer vi inte ha sex ikväll men det kan ju bli så också. Jag både vill och inte vill. Det kräver ju en del förberedelser. Egentligen borde jag inte sitta här och skriva. Jag borde städa och duscha och förbereda maten.

Men att ha sex med andra människor än min man ger mig livsglädje. Helt klart är sexet alltid bäst med min man. Men det ger något extra att ibland möta nya människor och att klä av sig naken och släppa taget.

2 kommentarer:

  1. Hittat till din blogg idag. Du skriver bra och det ska bli intressant att fortsätta följa dig.

    Jag funderar på det här med att benämna sig som bi. För min del är det så att jag är gift med en man och har bara haft sex men män. Men när jag fantiserar så är ofta en kvinna med i mina fantasier. Om jag tittar på porr så är det bilder eller filmer på kvinnor som tänder mig. Det får gärna vara en man med men mannen tänder mig inte. Jag tänker själv att det beror på att jag kan identifiera mig i kvinnorna och deras sexuella njutning.
    Jag brukar tänk på kärleken som könslös, för jag tror inte att kärlek handlar om könet.

    Skulle gärna uppfylla mina fantasier någon gång och pröva på att ha sex med en kvinna eller ett annat par men min man är inte lika öppen som mig sexuellt. Samtidigt som vi kan ha det skön sex tillsammans så känner jag att det hämmar mig, jag vågar inte spela ut och visa vad jag vill eftersom han inte visar att han finner det intressant. Vet inte hur jag ska förhålla mig till detta? Det finns så mycket jag vill utforska...

    Kram V.Li

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Ja det här med kärlek, åtrå och sex är inte så enkelt som det gärna framställs många gånger. I mina sexuella fantasier är jag nästan alltid en man... som ibland har sex med en kvinna och ibland med en man.

    Man kan ju kanske tycka att bi är en bra benämning på något som varken känns som hetero eller homo eller kanske lite av varje men jag vet inte. Jag tycker inte att det säger någonting alls. Jag tror inte heller att kärlek handlar om kön.

    Vad tråkigt att du inte får fullt utrymme för dina lustar och känslor. Det här med att vara trogen och tvåsam är inte alltid självklart när det hindrar en från att leva sitt liv fullt ut.

    Kram!

    SvaraRadera