torsdag 10 maj 2012

Sexsnack

Jag tycker om att prata om sex, speciellt när det är blandat med allvar och lust. Både för att bli lite kåt och för att det är ett intressant och spännande ämne. Jag tycker också om att kunna vara öppen och rak med den jag pratar eller skriver med och inte behöva fundera på om den andra människan tycker jag är för mycket eller gillar konstiga saker.

Jag undrar varför jag ibland är lite osäker på den saken. Varför skulle jag behöva be om ursäkt för min lust eller dölja den för någon som uppenbart vill prata sex med mig? För det mesta så frågar jag om det är okej och sen så släpper jag det. Men jag har också varit med om folk som kontaktat mig på den sida vi har på bodycontact och som säger att de gillar det som står där och sen så visar det sig att de inte alls vill eller kan det vi vill eller kan. Konstigt.

Nyfikenhet är också något som spelar in. Vad gillar andra och hur gör andra? Vad har de för erfarenheter och vad skulle de vilja uppleva? Och så är det nog lite av en slags exhibitionist i mig, jag berättar gärna vad jag har gjort och vad jag vill göra för att jag tycker om att se andras reaktion på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar