tisdag 26 februari 2013

Kvinnors sexliv

På twitter pratas det om kvinnors kåthet och orgasm om myterna kring detta. Herregud, säger jag. Är det allvarligt så att folk verkligen på riktigt tror att kvinnor är mindre kåta än män? Jo jag vet, det finns folk som tror det. Eller det här med orgasm... vadå... jag blir så trött. Min kropp, min sexualitet, mitt liv. Jag är kåt, jag får orgasm och jag ser till att få orgasm när det passar mig.

Jag hade ett förhållande med en kille när jag var 15-16, han trodde han var bra på sex. Och det var han säkert... på sex för sin egen skull men inte på sex för min skull. Min tid med honom sammanföll ju rätt mycket med att det var i början på mitt sexliv så jag hade inte så mycket erfarenhet. Men sen så träffade jag P, jag hade sex med några andra där emellan också, och P trodde inte han var perfekt. P och jag var båda ganska befriade från vanföreställningar och kunde utforska sexlivet tillsammans på ett bra sätt. Men jag har alltid tänkt på sex som något som är till för mig, min lust har varit självklar och min rätt till sex och orgasmer likaså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar