torsdag 25 oktober 2012

Hå hå ja ja

Och där tog min ork slut.

Vanligtvis sitter jag mest vid datorn när jag jobbar men den här veckan har jag farit runt på möten, mässor och annat. Fram och tillbaks, hit och dit. Och så har jag mött massor av nya människor och behövt vara trevlig och säljande. Inte helt min grej i längden. Lite lagom utspritt så funkar det fint men det här har varit för mycket och ändå har jag fått två möten inställda. Undrar hur jag skulle varit om jag hade behövt gå på dessa också.


Så här antagligen.

Idag var jag till läkare också. Tydligen är jag alldeles för frisk för att vara sjuk. Visst är det bra att jag har toppvärden men när man känner att nåt inte är som det ska så blir det lite konstigt. Ska jag vara glad eller ska jag tro att det är något mystiskt långt in som är svårt att komma åt?

Och sen kommer min kollega med en massa skit.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta eller kanske gå ut med hunden och sen sätta på en riktigt amerikansk film. Blev sugen på det av nån anledning.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har en bra helg som laddar upp batterierna igen!

    SvaraRadera
  2. Tack, det hade jag. Nu är jag mig själv igen :0)

    SvaraRadera