onsdag 31 oktober 2012

Vardagssex

Alltsom oftast så har P och jag inte så mycket utrymme för vilt sexande med höga stön och provknullande av olika bord eller rum. Alltsom oftast får vi köra en liten myspysvariant när vi stängt sovrumsdörren om oss och ska sova. Och det är ju helt okej.

Häromkvällen så kände jag att det vore trevligt att ha lite sex men orken och kåtheten ville liksom inte samarbeta. Men P kan vara rätt ihärdig och han var tydligen mindre trött så han började smeka mig och viska snuskiga fantasier i mitt öra. Det sköna med vårt förhållande är att vi inte behöver göra oss till. Så jag kunde ligga där helt sonika rakt upp och ned och fundera på om jag ville ha sex eller inte medan han smekte och berättade.Efter en stund så började det plinga lite i mig och sen så behövdes det inte så mycket till så gick det för mig.

Dagen efter var P glad.
- Du gick visst igång på mina snuskiga fantasier, sa han och log och klämde lite på strategiska ställen.

Och jag funderade. Vad hade han berättat för snusk? Jag tror faktiskt att det är hans röst och inte innehållet i det han berättar som får igång mig.

1 kommentar: