fredag 9 september 2011

Blä

Loggar in på facebook och alla är så positiva. Det är fint väder! En bra dag! Solen skiner! Ja, jag ser att solen skiner. Det är vackert. Det är fredag. Men jag är så jävla seg, trött och har ingen lust alls. Jag vill ha kul, snacka skit, skratta.

En kompis som kraschat efter ett långt förhållande berättade igår att hon mår bra igen och att hon börjat dejta och haft sex. Åh det lät så enkelt. Hon bara skaffade nån att ha sex med liksom. Jag har ju P men jisses, vi orkar inte ta tag i det. Och så vår loverboy som hörde av sig och vill träffas. Och jag som känner mig tjock och ful.

Nä jag behöver göra nåt. Ska nog ta fram rakapparaten och raka av mig håret som börjat växa ut. Det ger mig alltid en kick. Det är lite som att håret skymmer mig och när det faller så kommer jag fram.

Jag började i alla fall dagen med bra mat. Alltid nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar