fredag 23 september 2011

Orgasmer

Jag hörde på radion, nåt program på P3, där de pratade om fejkade orgasmer. En tjej tyckte att det var bra att ta till om sexet var dåligt för då kom kille fortare och så var det över. Min första tanke var: hur kan sex vara dåligt? Fast visst kan det väl säkert vara det. Men jag tycker det mest handlar om hur jag mår om sexet blir bra eller inte. Alltså, om jag mår bra och är tänd och upphetsad så ser jag till att få det jag vill ha = bra sex. Om jag är trött och inte tillräckligt upphetsad så kanske det inte är så superbra till att börja med, men oftast så tänder jag till efter en stund och då blir det bra i alla fall. Eller så säger jag till, nä jag orkar inte. Och låter bli.

Fast jag antar att den här tjejen tänkte på tillfälliga sexförbindelser. Kanske det inte är lika lätt då att styra upp sexet. Men jag tror nog jag skulle göra det ändå. Varför ska man annars ha sex? Kanske är jag helt enkelt tillräckligt vis och erfaren nu för tiden för att ha meningslöst sex.

Vi har inte klamydia förresten. Fick provsvaren igår och det var negativt. Jag hade blivit ganska förvånad om vi hade haft det. Jag vet att man inte alltid känner av det men det fanns liksom inga tecken alls. Har haft klamydia två gånger förut och även om det inte var solklart så märktes det.

Vi firade det med att ha sex. Tänka sig. Vi övervann tröttheten och sexade loss. Jag fick en riktigt skön orgasm. När P smeker mig så får jag för det mesta mycket skönare, mer intensiva orgasmer än när jag smeker mig själv. Men å andra sidan så vet han ju inte exakt när han ska fortsätta och när han ska sluta eller om han ska trycka hårdare eller så. Oftast slutar han för tidigt. Jag brukar styra honom men mitt i orgasmen är jag sällan tillräckligt närvarande för att kunna styra ordentligt. Vi har pratat om det efteråt och han försöker, men jag vet ju själv hur svårt det är. Om jag smeker eller suger av honom så tycker jag alltid det är skitsvårt att veta hur jag ska göra precis när det går för honom. Helst skulle jag vilja lämna över till honom den där sekunden innan det går.

Vi kanske får ta ett snack om det här igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar