måndag 30 januari 2012

Äntligen

Vi hade sex i helgen. Inte iställetför-sex, eller anpassa-sig-till-situationen-sex utan riktig, avslappnad, befriad tok-kåt-sex. Och det var underbart.

Vi var ensamma hemma, bara P och jag. Tänka sig att det går runt. När jag var tonåring ville jag gärna få vara ensam hemma med min partner så vi kunde ha sex utan att någon störde. Nu när barnen är tonåringar vill jag detsamma.

Vi tog en dusch tillsammans och sen satte vi på en p-film. Jag vet inte om vi tittade så mycket på filmen, det var mer som en bakgrund. Det var så otroligt skönt när han smekte mig, slickade, knullade. Jag ville bara ha allting på en gång. Efter en stund hämtade jag några dildosar. Egentligen är jag inte så mycket för dildosar. Fingrar, tungor och kukar är så mycket skönare. Men den här gången så ville jag har mer av allt.

Jag ställde mig på alla fyra och bad P leka med mig. Gör saker med mig, sa jag. Och han vet vad det betyder. Han slickade min stjärt och körde in några fingrar, sen tog han en dildo och tryckte långsamt in den i min stjärt. Han knullade min fitta samtidigt. Jag sög kuk, vi knullade, han slickade mig. Det var som om jag var galet hungrig efter sex. Jag sa inget men jag bara väntade på att han skulle stoppa in sin kuk i min stjärt. Det gjorde han förstås... det vet jag ju att han vill. Sen tog han mig hårt och skönt och jag ville att det aldrig skulle ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar