tisdag 12 april 2011

Fantasier

Vad fantiserar ni om när ni har sex? En del kanske inte fantiserar alls under själva sexakten utan bara går upp i stunden? Jag fantiserar nästan jämt när jag onanerar eller närmar mig orgasm, ensam eller tillsammans med någon annan. Däremot tänker jag inte så mycket under en intensiv sexstund med en partner. Jag har några återkommande fantasier som går i perioder, jag kan ha samma onanifantasi under en period för att sedan byta till en annan.

Oftast är jag en man i mina sexuella fantasier. Nästan alltid. En dominant man som tar för sig. Jag har inte hört någon annan kvinna berätta att hon är en man i sina fantasier men å andra sidan har jag inte hört så många berätta om sina fantasier överhuvudtaget.

Jag tror inte jag vill berätta i detalj om mina heller. Fantasier måste få vara fantasier utan några gränser, någonstans måste vi få vara gränslösa tror jag.

Att fantisera och hitta på är något jag gillar. Jag skriver en del, noveller, dikter, försöker mig på romaner. Går på skrivarkurser mellan varven. Jag blandar mina fantasier med saker jag upplevt i verkligheten när jag skriver. Det är rätt kul att se och höra folks reaktioner på sådant som jag faktiskt upplevt men som de tror är påhittat.

4 kommentarer:

  1. Har precis som du vissa fantasier en period. När jag onanerar är fantasierna centrala och det är dessa som får mig att komma ;)
    I sexuella stunder med min man är oftast inte fantasierna där. Svårt att vara här och nu samtidigt som man är någon annanstans i sina tankar tycker jag.
    De gånger när vi fantiserar tillsammans, min man och jag, tänder det mig otroligt, tyvärr händer detta alltför sällan...

    SvaraRadera
  2. Ibland är mina fantasier inte i takt med mitt onanerande, då kan det gå för mig långt innan jag kommit till rätt punkt i fantasin. :0)

    Det är upphetsande att fantisera tillsammans med någon. Mycket.

    SvaraRadera
  3. Det kanske är så att "vara andra könet"-fantasier är vanligare än man tror? Min effektivaste final-fantasi har alltid varit 'den som penetrerar' - men har alltid trott att det var för min biamorösa läggning som den funkar så bra.

    SvaraRadera
  4. Ja, det kanske är vanligt. Det skulle vara intressant att veta.

    Secretessa

    SvaraRadera