torsdag 21 april 2011

Liggbar

Jag var på fest med jobbet. Vi drack vin och började prata om att vara heterosexuell eller homosexuell. Jag berättade att jag identifierar mig mer som homosexuell än heterosexuell även om jag nog egentligen inte är det utifrån de flesta andras definition. Då säger en av männen: jaså det var därför vi inte låg med varandra när jag var hemma hos dig. På skoj naturligtvis. Men jag blev glad, för det innebär ju att han faktiskt hade tänkt tanken.

Så med andra ord är jag liggbar.

När han var hemma hos mig så tänkte jag också tanken, att han var liggbar.

Om inte vi var så präglade av vad man får och inte får göra så skulle vi kanske haft sex. Bara som ett lite trevligt tidsfördriv. Tänk om det gick. Om folk kunde låta bli att lägga in så mycket i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar