fredag 8 april 2011

Kukar och utomhus

Jag fick nyss mail av S, killen vi hade trekant med, och det kändes gott. Han ville ses igen. Och det vill jag också men jag vet inte vad P vill. När vi ska träffa en kille vill han alltid att det ska vara en snygg, vältränad, ung kille med stor och rak kuk. Jag vill träffa någon som gillar oss och som vill det vi vill.

S är ingen snygging men ser helt ok ut. Det jag gillade med honom var att jag kände mig avslappnad med honom, att han sa mitt namn och rörde vid mitt hår och att han så uppenbart njöt av att ha sex med mig och att jag hade det skönt med honom och P. Att vi funkade tillsammans alla tre. Det där med utseendet känns inte viktigt och dessa kukar... jag har inte haft sex med någon som inte haft en skön kuk. Det handlar om teknik och alla killar har olika teknik beroende på hur deras kuk ser ut, så upplever jag det åtminstone. Sen så kan ju en del ha en teknik och ett sätt som lämnar en del övrigt att önska. Men kuken är det sällan fel på. P har en stor kuk och jag gillar den, naturligtvis. Det kan vara häftigt med stora kukar men det handlar mer om ögonfröjd och själva grejen. Ungefär som det säkert kan vara häftigt att ha sex med någon som är yngre och skitsnygg och vältränad - liksom för att få skryta om det. Även om det bara är inför sig själv. Men ärlig njutfull sex handlar för min del om avslappning, lyhördhet och teknik. Att alla inblandade njuter både av vad de får och av vad de ger.

Jag har varit ute och gått, det är inte jättevarmt ute men det hade i alla fall torkat upp så pass att jag kunde lägga mig i gräset. Det var riktigt skönt att ligga där och bara vara mitt i naturen. Det skulle faktiskt gå att ha sex ute nu.

Synd bara att P är så konstig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar