torsdag 12 maj 2011

Analsex

Jag har förstått att jag måste utnyttja kåtheten när den kommer. Den kommer inte på beställning och ett missat tillfälle kanske inte går att ta igen. Att ha tonåringar i huset gör det mer komplicerat att ha sex. Tonåringar har inte samma tider som 40-åringar. Sex är ganska meningslöst när jag är trött, trött, trött.

P och jag jobbar långt i från varandra, jag hemma och han borta. Sällan eller aldrig har han möjlighet att komma hem en sväng på dagen eller komma lite tidigare för att vi ska kunna ha sex när inga barn är hemma.

Men häromdagen uppenbarade sig möjligheten att få en eftermiddagsstund på tu man hand. 45 minuter för att vara exakt. Hur utnyttjar man 45 minuter på bästa sätt när man är en hungrande kvinna?

För ett tag sedan färgade jag håret och då fick man med plasthandskar av en trevligare sort än de där som liknar plastpåsar. En lite mer gummiaktig sak utan gummilukten. Jag fick en idé om att det kunde vara trevligt att bli undersökt av P när han hade sådana handskar på sig. Jag berättade min fantasi för honom och dagen efter hade han tagit med sig sådana handskar från jobbet.

Så när vi fick den där stunden så bad jag honom ta på sig en handske och undersöka mig. Det var upphetsande.Och det ledde till ett 30 minuter långt, hårt och väldigt skönt analknull.

Ibland kan jag inte ha analsex. Då är det svårt att förstå att det är så skönt. Ibland lyssnar jag på kvinnor som säger att tjejer inte gillar analsex, och då tror jag nästan på det. Ibland ser jag på porrfilm och undrar hur de där små tjejerna klarar av att bli knullade så hårt där bak av så stora kukar.

Men när jag låg där i tisdags och fick Ps stora kuk i stjärten, när han stötte in den gång på gång och jag skrek hårdare, hårdare, mera, mera. Då undrade jag snarare om två kukar i stjärten samtidigt skulle vara tillräckligt.

Hur får man tillräckligt? När blir man mätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar