söndag 4 mars 2012

Sex

Jag har nyss haft sex med P och som alltid när jag haft sex känner jag mig lite mer som människa. Jag känner min kropp, delar som annars inte propsar på så mycket uppmärksamhet. Det gick ganska fort för P och för mig med.
Det blir så när vi inte har sex så ofta, sa P. Det blir liksom mer känsligt då.
Och då började jag fundera på hur ofta vi har sex. Ungefär en gång i veckan, tror jag. Som minst ca 3 gånger per månad och som mest kanske två gånger i veckan. Det är säkert inte alls speciellt lite men jag tycker att det känns som en oändlighet mellan varje gång vi har sex.
Det är så mycket som blir bättre när vi har sex. Jag känner mig mer värd, mer älskad, mer närvarande och jag tycker om mig själv mer. Och då är jag ändå en människa som tycker om mig själv hela tiden. Och som inte tvivlar på att jag är älskad. Kanske handlar det om att ha tillgång till hela sin kropp och sitt medvetande, att låsa upp.

2 kommentarer:

  1. Härligt och jag känner igen din känsla.

    SvaraRadera
  2. Mmm, vi borde ha sex oftare... vi människor :-)

    SvaraRadera