lördag 26 mars 2011

Äntligen trekant

Vi fick kontakt med en ny kille, vi kan kalla honom S. S och jag har pratat mycket i telefon och det kändes bra. Härligt med nya kontakter som man kan vara öppen med. Han förstod att vi var lite nojiga efter flera misslyckade försök att få till en trekant så han ringde flera gånger i går innan han kom hem till oss. Jag han ändå bli lite nervös och tänkte att han kanske inte skulle dyka upp han heller.

Men det gjorde han. Vi åt lite mat ihop och sen satte vi på en porrfilm. Egentligen behövdes väl inte filmen för vi blev snabbt upptagna med att ta på varandra. Jag satt i mitten och S på ena sidan och min man som vi kan kalla P satt på andra. Det var härligt att känna deras händer på min kropp. S smekte mig varsamt på halsen och över brösten, han kände på mitt hår och det gillade jag mycket. Jag har rakat av mig det mesta av håret på huvudet och det är många som inte vet hur de ska ta en sådan sak. Men han smekte mig av nyfikenhet och för att han gillade det och det var gott.

Snart hade jag en kuk i var hand. Jag gillar verkligen känslan av att ha två människor nära mig som båda vill ha sex med mig och som visar det tydligt. Ganska snart ville jag gå in till sängen. Det var flera års längtan i mig efter trekant och varför slösa bort tiden i onödan? Jag sög kuk, blev slickad, smekt och knullad. Jag fick två kukar i fittan samtidigt och vi körde dubbelmacka. Det var helt underbart. Både sprutade i min mun och på mina bröst och sedan smekte jag mig själv till orgasm medan jag hade en nysprutad kuk i munnen.

Många människor tycker att "porrfilmssex" inte är något man kan njuta av på riktigt. Men jag gör det. Och jag vet att det finns fler kvinnor som gör det.

När S hade åkt så blev jag kåt igen. Jag ville ha en stor skön kuk i mig men P var trött och ville sova. Så kan det vara. Men i morse hade vi fantastiskt skön sex. Han knullade mig så otroligt skönt och jag ville bara ha mer och mer och mer. Jag sitter här nu och vill ha mer. När jag känner så här undrar jag om jag någonsin kan bli nöjd. Då känns det som jag skulle behöver minst 20 killar som står på rad och knullar mig en efter en.

Att ha trekant är ett sätt att väcka min hunger. På nåt konstigt sätt är det som skönast efteråt när jag tänker tillbaks på det vi gjorde. Tänk om jag kunde få vara med om en trekant i dag igen i efterdyningen av den andra. Åh underbara tanke.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad det låter skönt! Härligt att din längtan blev uppfylld...

    SvaraRadera
  2. Tack... det var det, mycket.
    Kram!

    SvaraRadera