fredag 4 mars 2011

Huvudvärk

Min dag började helt galet vilket resulterade i att jag nu har ont i huvudet och helst vill gå och lägga mig. Tror faktiskt jag ska göra det om en stund.

I morgon ska vi träffa G, killen som vi kanske kommer att ha den där sköna sexträffen med som vi har längtat efter i flera år. Tänk att det ska vara så svårt att hitta en kille att ha sex med. Det är lättare med kvinnor verkar det som. Folks föreställningar om den kåte mannen som alltid vill kommer på skam. Min erfarenhet är att kvinnor vill mer, vågar mer och kan mer.

Det kan ju också vara så att jag (eller vi) har försökt med fel killar. Det återstår att se.

Vi ska träffas och ta en fika. Förut brukade vi bara bjuda hem folk och ha sex med dem mer eller mindre direkt. Nu provar vi en annan taktik. lite nervöst är det förstås, och spännande. Jag fick en idé om att släpa in killen och min man på toan och suga av dem, fast det kanske får stanna vid en idé. Vi får se. Han kanske inte alls är vad vi har tänkt oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar